czwartek, 13 maja 2010

Paprocki&Brzozowski INOA 3D fashion show





Dziś wybrałam się na pokaz duetu Paprocki&Brzozowski, który odbył się w gdańskim Teatrze Wybrzeże. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy wyciągając aparat, szykując wszystkie ustawienia, dostałam specjalne okulary i słowny zakaz robienia zdjęć :). Idąc dalszym tropem, nagle pojawił się przede mną ogromny ekran, czas na seans...Jest to podobno 1wszy w Europie fashion show w technologii 3D.
We współpracy z L'oreal professionnel, projektanci stworzyli kolekcję inspirowaną kolorami farb do włosów INOA.
Najbardziej przypadły mi do gustu sznurowane leginnso-rajstopy oraz sukienki nude z mocnymi akcentami kolorystycznymi. Paleta kolorów rozciągała się od szarosći, czerni po zielenie i wzory. Cała kolekcja była kontrastem pomiędzy romantycznymi falbankami, lekkimi tkaninami a mocnymi akcentami rockowymi, dużą biżuterią, ozdobami.
Przyznaję,że dotychczas nie interesowałam się/ nie doceniałam kolekcji tego duetu. Jednak po Fashion Week'u stwierdziłam, że panowie robią kawał dobrej roboty i wiele z ich propozycji mogłabym umieścić w swojej szafie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz