środa, 26 września 2012

Birthday Dress Dilemma

you can buy the black one here
and the red one here

Zbliżają się moje urodziny i jak zawsze pojawia się odwieczne pytanie : "Co założyć?"
Mam dwie opcje: czerwoną mini z Asos, którą kupiłam, bo zwykle noszę czerń i myślałam nad innym lookiem choć ten jeden raz w roku :). Z drugiej strony czarna maxi też jest piękna, choć może bardziej odpowiednia na Sylwestra lub jakieś przyjęcie, a nie wieczór w klubie? Jak myślicie, którą wybrać na urodzinowe party?

ps: Szykuję dla Was urodzinowy Giveaway. Stay tuned! :)

// My birthday weekend is coming and I have a dilemma which dress to choose for my birthday party. I often wear black, so I wanted to try something different and bought this red dress from Asos. However the black one is also very interesting and chic. Which one should I wear?

7 komentarzy:

  1. czarna jest cudna, czerwona taka w sumie bez szału przy niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko zależy od dodatków, postaram się zrobić szał :), ale wciąż nie wiem, czy czarnej nie zostawić na inną okazję i jak się sprawdzi w klubowych szaleństwach.

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna jest piękna ale wg mnie bardzo "balowa" a czerwona śliczna, kobieca i bardzo fajnie można poszaleć z dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zachwyciła czarna maxi! Cudna!

    OdpowiedzUsuń