środa, 28 kwietnia 2010

Szafiarki :Ms Sonija by Lookr.tv

Oglądaj odcinek !

PODSUMOWANIE
12 kwietnia odwiedziłam Warszawę w celu nagrania programu "Szafiarki" dla Lookr.tv, jak wiadomo nie był to dobry czas na podróże-szczególnie do Warszawy. Termin był ustalony 3 miesiące z góry, także nie wiele mogłam poradzić w tej kwestii.
Jeśli chodzi o moje wrażenia, początkowy scenariusz programu był zupełnie inny, ale z powodu niekompetencji zaproszonych gości, którzy odwołali przybycie na 10 minut przed nagraniem, nie wszystko wyszło tak jak tego oczekiwałam. W rezultacie mój pomysł sprawdził się tylko w 40% , co niezwykle mnie zdenerwowało, gdyż jestem perfekcjonistka i chcę robić wszystko na 120%.
Przechodząc do oprawy wizualnej, rzeczą,która mnie strasznie irytuje (jako osobę,która często zajmuje się wizażem.) jest to,iż okropnie się świecę i nikt na to nie zwrócił uwagi pomimo moich obaw.

Ekipa bardzo sympatyczna, szczególnie prowadząca i pan operator :).
Ogólnie mówiąc, nie było tak źle, po mimo nerwów . Pierwsze koty za płoty :).
Chcę jeszcze raz podziękować dziewczynom z COYOCO -Marcie & Maj za przybycie i świetny wywiad !
Dziękuje również wszystkim za miłe komentarze i docenienie moich starań!

Przypominam także wszystkim dziewczynom o konkursie na najlepsza stylizację wieczorową, A ponieważ odcinek wyszedł 28 kwietnia, postanowiłam przedłużyć czas zgłoszeń do 16.05.2010!
Fotki wysyłajcie na mail mssonija@gmail.com !
Do wygrania biżuteria COYOCO !

3 komentarze:

  1. właśnie oglądam. powaznie wyglądasz. uwielbiam te programy.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde świetny program, widać, że masz dużo dobrych pomysłów, wyglądałaś rewelacyjnie, trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam, wypowiadasz się bardzo składnie, mimo widocznego stresu, jestem jednak bardzo zawiedziona stylizacjami jakie tam zaprezentowałaś, okropne po prostu ;(

    OdpowiedzUsuń