wtorek, 20 kwietnia 2010

BOOM na Festivale

Idzie lato, czas zabawy, wyjazdów i festiwali, których dopełnieniem jest świetna muzyka oraz znakomici artyści z całego świata.
Muzyka, zabawa, nie może zabraknąć mody.
Moda festiwalowa ma swój niezwykły klimat. Mix wszystkiego co możliwe,mieszanka stylów i trendów, nie ma tam żadnych granic.
Uważam, że jest to niezwykle inspirujące dla każdego, kto interesuje się modą. Zawsze,gdy oglądam foty z festiwali lub zdarza mi się uczestniczyć w takowych, na drugi dzień mam głowę pełną pomysłów.
W tym sezonie styl festiwalowy, świadomość mody,trendów połączone w taki sposób, by sprawiały wrażenie niewymuszonego luzu, wkradł się na wybiegi największych domów mody.
Głównie mam na myśli Balmain, którego jestem fanką już od kilku sezonów. Każdy projekt zabrałabym ze sobą do domu. Kolekcja trafia 120% w mój gust :).
Glamrock, cekiny, błysk w zestawieniu z niedbałym t-shirtem, shortami lub podartymi jeansami.

Balmain







20 maja H&M wypuści nową kolekcję inspirowana właśnie modą festiwalową, z czego się ogromnie cieszę i już teraz mam nadzieję na udane zakupy.
Wszystko w ramach H&M fashion against AIDS. Marka już po raz 3ci bierze udział w tej akcji.

Moje typy:

mój must have 1
mój must have 2 tej kolekcji.


a dla panów...



CAMPAIGN:






1 komentarz: