czwartek, 15 grudnia 2011

Winter Shopping

Z góry przepraszam za ponowne zapadnięcie się pod ziemię :).
Mam nadzieję, że na bierząco śledzicie mój cykl artykułów na WP.PL.
Niestety nie mam teraz wystarczająco czasu, żeby robić foty outfitów.
Jednak to nie znaczy,że nie zdarza mi się robić zakupów ( czasem niekontrolowanych :) ) - W sieci jest to najczęściej Romwe lub ostatnio Ebay, który wymaga dużo cierpliwości i umiejętnego wyszukiwania - właśnie tam udało mi się kupić wierną kopię mojej wymarzonej bransoletki od Hermes za ok. 40 zł. Wybrałam dwa kolory i jestem zachwycona. Polecam aukcje Ebay'owe w 100%. Oto kilka moich ostatnich nabytków:






4 komentarze:

  1. piękne:)

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog:)jezeli bedziesz w sverige to polecam scorret i hakanson skor,dinsko i skopunkten to bardzo miernej jakosci sklepy,ale jak kto lubi;) co do indiska to zgadzam sie w 100 % polecam Ci rowniez hasselgren i uddatina,to stylowe sklepy z dobra jakoscia.Milo,ze lubisz Szwecje,ja mieszkam w tym kraju polowe swojego zycia i rowniez mam do niego ogromny sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziekuje :) na pewno zajde. A co do Szwecji, bardziej jestem zwiazana niz lubie chyba, tak sie sklada, ze moja rodzina tam mieszka od "zawsze" :)

    OdpowiedzUsuń