niedziela, 7 lutego 2010

weekend- same blazer. few stories

zestaw nr 2 -dzień 2
blazer -ginat
tank top- no name
jeans- bershka
boots- bronx
bag- pull&bear
chains - h&m and DIY






zestaw nr 1- dzień 1
blazer-ginat
tank top- cubus
necklace - atmosphere jak h&m
earings - h&m
belt- mojej przyjaciółki

Postanowiłam zrobić mały eksperyment i nosić moją marynarkę przez tydzień- tworząc różne kombinacje.
Jest to chyba najczęściej noszona rzecz w mojej szafie. Magia tkwi w tym, że prosta czarna marynarka może łączyć się niemal ze wszystkim i ze wszystkim wygląda dobrze. Zamierzam to udwodnić, gdyż słyszałam głosy sprzeciwu :).

ZESTAW NR 1. dzień 1
Mimo mrozu -35 ( może trochę przesadzam), wyciągnęłam z szafy moje denimowe szorty i wyszłam na kolację. Nie zamarzłam tylko dzięki kurtce prosto z krainy lodowców czyt. ze Szwecji.
Złoty pasek - własność mojej przyjaciółki, niedługo zostanie mi odebrany, więc musiałam wykorzystać okazję ;).

ZESTAW NR 2. dzień 2
Jedyne buty na obcasie, w których mogę iść potańczyć bez poważniejszej kontuzji :)
Torba zdobyta w Hiszpanii, rok 2008 - początek obsesji na punkcie ćwieków, dżetów oraz innych podobnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz